
Internetinės parduotuvės deze.lt taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. UAB „Matrix" (toliau - Pardavėjas) priklausančioje
internetinėje parduotuvėje www.deze.lt (toliau - Parduotuvė)
prekyba vykdoma vadovaujantis šiomis taisyklėmis (toliau -
Taisyklės).
1.2. Laikoma, kad asmuo, kuris užpildo Parduotuvės vartotojo
registracijos formą, patvirtina šias Taisyklės, kad yra
susipažinęs su Taisyklėmis ir besąlygiškai sutinka su jose
nurodytomis visomis sąlygomis.
1.3. Užsiregistravęs Vartotojas tampa Parduotuvės klientu (toliau -
Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba
panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų
sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi
teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti,
taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų
patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki
Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias
Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos
žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Vartotojas prieš tapdamas Klientu turi užsiregistruoti
Pardavėjo svetainėje (www.deze.lt), registracijos metu pateikdamas
prašomus asmens duomenis.
2.2. Kliento registraciją patvirtinama automatiškai, nurodytu
el. pašto adresu išsiunčiant Kliento pasirinktą vartotojo
vardą ir slaptažodį su nuoroda, kurią Klientui paspaudus patvirtinama
ir užbaigiama sėkminga registracija.
2.3. Klientas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento
asmens duomenis, šiose Taisyklėse nurodytais atvejais ir
tikslais.
2.4. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami
Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui ir
rinkodaros tikslais, išskyrus tuos atvejus, kai Klientas
išreiškia rašytinį pageidavimą nenaudoti jo asmens
duomenų rinkodaros tikslais.
2.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su
užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims,
išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir
pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais
atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to
reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais
atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
2.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.
2.7. Klientas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės
duomenis ir jų neatskleisti jokiai trečiai šaliai. Pažeidus
šią Taisyklių sąlygą visa su tuo susijusi atsakomybė tenka
Klientui. Klientas sužinojęs apie jo prisijungimo duomenų atskleidimą
nedelsdamas apie tai informuoja Pardavėją, kuris atsižvelgdamas į
Kliento pranešimą užblokuoja Kliento prisijungimą. Dėl
pakartotinio Kliento registracijos aktyvavimo šalys susitaria
atskirai.
3. Prekių kaina ir apmokėjimo tvarka
3.1. Prekių užsakyme ir Parduotuvėje patalpintų bei parduodamų Prekių kainos nurodytos su PVM be siuntimo išlaidų.
3.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas,
iki jo patvirtinimo ir kai klientas gauna sąskaitą iš
vadybininkų su įskaičiuotomis siuntimo sąnaudomis.
3.3. Klientas už užsakytas Prekes gali atsiskaityti vienu iš būdų:
3.3.1. Išankstiniu būdu bankiniu pavedimu, nurodydamas užsakymo numerį.
3.3.2. Grynaisiais pinigais, pristatymo metu, kai užsakymo suma neviršija 300,00 Lt (trijų šimtų litų).
3.3.3. Per Paypal sistemą mokėdamas į supply@matrix.lt .
3.3.4. Lizingo būdu, prieš tai pagal pateiktą Pasiūlymą sudaręs
lizingo bendrovėje lizingo surtartį ir sumokėjęs joje nurodytą avansą.
3.4. Pateikdamas užsakymą Klientas įsipareigoja už Prekes atsiskaityti
laiku. Prekių pirkimo - pardavimo sutarties sudarymo momentu laikoma
Pardavėjui užsakymo priėmimo patvirtinimas iš Matrix UAB
vadybininko kai gauną sąskaitą apmokėjimui.
3.5. Kai mokama išankstiniu mokėjimu, Klientas įsipareigoja
atsikaityti per 24 valandas nuo užsakymo patvirtinimo gavimo iš
Pardavėjo momento. Neatsiskaičius per 24val., po 48val. užsakymas
anuliuojamas. Kitais atvejais Klientas su Pardavėju atsiskaito grynais
Prekės perdavimo momentu.
4. Prekių užsakymas
4.1. Klientas pasirinkęs jam patikusią Prekę pateikia Pardavėjui
užsakymą. Kliento patvirtintas užsakymas Pardavėjui išsiunčiamas
automatiniu būdu.
4.2. Klientui patvirtinus Prekių krepšelį užsakymas formuojamas
automatiniu būdu. Automatiniu būdu patalpinami Kliento asmens duomenys,
kuriuos Klientas pateikė registracijos metu, Prekės identifikacinis
kodas ir kaina. Trūkstamus duomenis į užsakymą įrašo Klientas.
4.3. Kiekvieną kartą Klientas tvirtindamas užsakymą patvirtina, jog sutinka su tuo momentu galiojančiomis Taisyklėmis.
4.4. Patvirtindamas užsakymą, Klientas įsipareigoja patikrinti ar visi
jo asmens duomenys yra teisingi. Suradęs neatitikimų Klientas
įsipareigoja duomenis pataisyti ir tik tuomet patvirtinti užsakymą.
4.5. Klientas įsipareigoja užsakymo formoje pažymėti, kokiu būdu bus vykdomas Prekės apmokėjimas ir pristatymas.
4.6. Prekės užsakymas pradedamas vykdyti:
4.6.1. Klientui pasirinkus išankstinį apmokėjimą, po pinigų nuskaitymo į Pardavėjo sąskaitą;
4.6.2. Klientui pasirinkus atsiskaitymą už Prekes grynaisiais pinigais,
Pardavėjas užsakymą pradeda vykdyti per kitą darbo dieną, jei yra
galimybė, nedelsiant.
4.6.3. Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą arba pasiūlyti Klientui
analogišką prekę už tą pačią sumą, jei Prekių nėra, arba rodomas
kiekis buvo nulinis, arba kai kiekis buvo mažas ir Užsakymo vykdymo
metu Prekės buvo išparduotos anksčiau užsakiusiems klientams.
4.7. Klientas pildydamas užsakymą nurodo Prekės individualias savybes
(spalva, dydis, t.t.), kiekį, Prekes priimsiantį asmenį (kai Prekes
priima ne pats Klientas) ir pageidaujamą pristatymo laiką bei kitus
duomenis reikalingus prekes pristatymui.
4.8. Kai Klientas pageidauja, kad Prekės būtų pristatytos kitu adresu
arba jas gautų kitas gavėjas, užsakyme nurodomas naujas prekių
pristatymo adresas ir gavėjo duomenys. Nurodant kitą Prekių gavėją už
Prekes galima atsiskaityti tik išankstiniu mokėjimu.
4.9. Užsakymas laikomas pateiktu Pardavėjui tik nuo to momento, kada
Pardavėjas jį gauna ir patvirtina pakeisdamas užsakymo vykdymo būseną į
"Vykdomas".
4.10. Pardavėjas priima ir patvirtina tik teisingai užpildytus užsakymus.
4.11. Kliento pateiktą užsakymą Pardavėjas patvirtina per 24 valandas nuo jo gavimo momento.
5. Prekių pristatymas ir įteikimas
5.1. Klientui pasirinkus atsiskaitymą už Prekes grynaisiais pinigais,
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes į Pirkėjui per 7 (septynias)
darbo dienas, jei nesusitarta kitaip.
5.2. Kai Klientas pasirenka išankstinį apmokėjimą, Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 7 (septynias) darbo dienas
po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
5.3. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius
asmenis - pašto kurjerius. Prieš pristatydami prekę
kurjeriai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir
pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas
Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas
priimti privalo pats Klientas.
5.4. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių,
jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir
Pardavėją.
5.5. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės
pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, Klientas neturi teisės
reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.
5.6. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai
patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo
pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad
Prekė jam buvo įteikta.
5.7. Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo
pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių
paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau
kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo.
5.8. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu
ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti
Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
5.9. Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui elektroniniu būdu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
5.10. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo
terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento
kaltės.
6. Prekių garantijos
6.1. Pardavėjas pareiškia, kad Prekės atitinka šioms
Prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos
Parduotuvėje parduodamos Prekės bendros savybės pateikiamos prie
kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
6.2. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios Prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių
šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių
perteikiamo vaizdo ypatybių.
6.3. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo Prekės įteikimo
Klientui momento. Prekių garantiniai terminai numatomi Prekės
garantiniuose dokumentuose arba kai konkretus garantinis laikotarpis
nesuteikiamas - LR įstatymuose numatytais pagrindais.
6.4. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei
Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne
tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos,
nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių
transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip
pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai,
raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės
pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas
pardavė Prekes, veiksmų.
7. Prekių grąžinimas
7.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami,
nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis
„Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio
ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų
grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
7.2. Klientas turi teisę grąžinti kokybišką Prekę dėl
subjektyvių priežasčių ar individualių Prekės požymių, kurie neatitinka
Kliento poreikio (pvz.: avalynės, drabužių dydžiai, ir t.t.) per 7
(septynias) dienas nuo Prekės įteikimo Klientui momento.
7.3. Grąžindamas Prekę Klientas privalo užpildyti Prekės grąžinimo dokumentą, kurį privalo patekti kartu su grąžinama Preke.
7.4. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu:
7.4.1. Prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento;
7.4.2. Prekė pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje;
7.4.3. Grąžinama pilna Prekės komplektacija, Prekės garantiniai dokumentai;
7.4.4. Klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.
7.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti kokybiškų Prekių, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse numatytos grąžinimo tvarkos.
8. Šalių teisės, pareigos ir atsakomybė
8.1. Šalių teisės ir pareigos įgyvendinamos atsižvelgiant į
Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant
ryšio priemones, taisykles, patvirtintas LR ūkio ministro 2001
m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 „Dėl Daiktų pardavimo ir
paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio
priemones, taisyklių patvirtinimo.
8.2. Klientas turi teisę:
8.2.1. Įsigyti parduodamą Prekę Parduotuvėje nurodyta kaina Taisyklėse nustatyta tvarka;
8.2.2. Atsisakyti Prekės pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos
naudojant ryšio priemones, pranešdamas Pardavėjui
raštu apie tai per 7 (septynias) darbo dienas nuo Prekės
pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo
išvaizda iš esmės nepasikeitė, išskyrus atvejus,
kai sutartis sudaryta dėl:
8.2.2.1. Garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar
garso laikmenose, kompiuterinių programų tiekimo ir Klientas pažeidė
pakuotės apsaugas;
8.2.2.2. Laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių;
8.2.2.3. Kosmetikos, parfumerijos ir tualetinių preparatų;
8.2.2.4. Vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužėlius.
8.3. Klientas įsipareigoja:
8.3.1. Naudodamasis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis Parduotuvėje
vadovautis ir laikytis šiose Taisyklėse nustatytų nuostatų;
8.3.2. Neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims;
8.3.3. Šiose Taisyklėse nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti Pardavėjui;
8.3.4. Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už su Pardavėju už nupirktas Prekes;
8.3.5. Pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos duomenis nedelsiant atnaujinti;
8.3.6. Susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis.
8.4. Pardavėjas turi teisę:
8.4.1. Bet kada sustabdyti Parduotuvės veiklą;
8.4.2. Pakeisti, atnaujinti ir taisyti Taisykles;
8.4.3. Keisti parduodamų Prekių asortimentą ir kainas;
8.4.4. Klientui tyčiniais veiksmais kenkiant Parduotuvei ar Pardavėjui,
be įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir galimybę
naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
8.4.5. Anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas vėluoja atsiskaityti, užsakydamas Prekes pasirinko išankstinį apmokėjimą;
8.4.6. Anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas pasirenka atsiskaitymą
grynais pinigais ir neatvyksta atsiimti Prekės, Pardavėjui nepavykus su
Klientu susisiekti su Klientu per 7 (septynias) darbo dienas.
8.5. Pardavėjas įsipareigoja:
8.5.1. Parduoti Prekes ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoti
Klientui, atsiskaičiusiam už jas, Prekių pirkimą-pardavimą (pinigų
sumokėjimą) patvirtinantį dokumentą;
8.5.2. Parduoti Prekes kartu su jų priklausiniais ir priedais tokios būklės, kuri atitiktų Kliento išsirinktą pavyzdį;
8.5.3. Pristatyti užsakytas Prekes Taisyklėse nustatytomis sąlygomis;
8.5.4. Garantuoti, kad būtų parduodamos tik saugios, tinkamos kokybės, komplektiškos prekės;
8.5.5. Parduodant ne maisto prekes, išduoti Klientui garantinį
dokumentą, kuriame turi būti tiksliai ir aiškiai nurodytas
Prekės kokybės garantijos terminas, jeigu parduodamoms Prekėms toks
terminas yra nustatytas;
8.5.6. Prekes, kurioms nustatytas tinkamumo naudoti terminas, parduoti
tokiu laiku, kad Klientas turėtų realią galimybę panaudoti šias
Prekes iki jų tinkamumo naudoti termino pabaigos;
8.5.7. Suteikti valstybine kalba Klientui būtiną, teisingą ir visapusišką informaciją apie parduodamą Prekę;
8.5.8. Kliento prašymu suteikti papildomą informaciją apie parduodamą Prekę;
8.5.9. Taisyklėse numatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Klientui naudotis Parduotuvės teikiamoms paslaugomis.
8.6. Klientas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei
prisijungimo duomenų saugojimą ir neatskleidimą tretiems asmenims.
8.7. Klientas atsako už savo veiksmus atliktus internetinėje Parduotuvėje.
8.8. Pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dėl to,
jog Klientas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia
galimybė buvo suteikta.
8.9. Pardavėjas neatsako už Parduotuvėje kitų trečių šalių skelbiamą reklamą ir joje esančios informacijos teisingumą.
8.10. Šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių
atsakomybei, kaltoji šalis kitai šaliai atlygina
tiesioginius nuostolius.
9. Kitos nuostatos
9.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9.2. Šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teise.
9.3. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl Taisyklių
vykdymo spręsti derybų būdu. Neišsprendus ginčo derybų būdu,
teisminiai ginčai nagrinėjami pagal Pardavėjo buveinės vietą.
UAB MATRIX administracija (www.deze.lt operatorius)